جديد الموسوعة

جاري تحميل اخر الاخبار...

الثلاثاء، 3 أبريل 2018

خسرت 15 كيلو في شهر واحد فقط باستخدام هذه الوصفة .. تعرفو على التفاصيل!




خسرت 15 كيلو في شهر واحد فقط باستخدام هذه الوصفة .. تعرفو على التفاصيل!


بعد ما لقيت اخيرا افضل طريقة لخسارة الوزن وخسرت 15 كيلو من وزني في شهر واحد فقط ابتدي ناس كتير تسالني ازاي قدرتي تخسي كل . ناس كتير تسالني ازاي قدرتي تخسي كل ده وايه هي الطريقة عشان كده قررت اشارككم تجربتي. كيف خسرت 15 كيلو من وزني في شهر واحد فقط؟ "

بصراحة انا مكنتش نحيفة جسمي كان عادي مقلبظة بشكل بسيط ومقبول لكن بعد وقت قصير اتفاجئت بجسمي اللي الهدوم مبقتش بتيجي علي مقاسة وكمان كرشي اللي شكلة بقى مستفز وبقيت اتكسف انزل مع صحابي،، ومن هنا بدأت رحلة التحدي واني لازم جسمي يبقي مثالي اينعم هضحي باكلات كتير بحبها بس كلو يهون عشان يرجع جسمي حلو ورشيق. بدأت كل يوم الصبح اجري لمدة ساعة وبليل بروح الجيم، ومع ذلك كان وزني بيزيد بشكل مرعب لحد ما وصلت لـ 87 كيلو، ابتديت اتنازل اكتر في الاكل وابعد عن الحلويات والبطاطس والعيش، واعتمدت فقط علي الخضار والفاكهة وشرب المياه، مع محاولات في تجربة بعض انواع حبوب التخسيس الغالية ولكن بدون فائدة ووزني رجع يزيد تاني. لحد ما صادفت في يوم اعلان عن منتج اسمة كروسيلا او زي ما بيسموه قاتل السمنة، مكنش قدامي غير اني اجربه زي غيرة، ولكن اللي شجعني اكتر في تجربتة هي اراء الناس في المنتج والمراجعات اللي اتعملت عليه بتقول ان 96.7% من اللي جربه المنتج ده فقدوا من 11 الي 16 كيلو في اول 3 اسابيع وده اللي خلاني اتشجع واجرب منتجهم.

وصلني المنتج في خلال اسبوع لحد باب بيتي، وقريت الارشادات اللي جايه معاه بتقول انه بيتاخد قبل نصف ساعة من كل وجبة. بدأت انتظم عليه وفي خلال اسبوعين خسرت 7 كيلو من وزني بصراحة كنت مندهشة اوي من فاعلية المنتج، جسمي رجع تاني يبقي احسن والكرش ابتدي يختفي، وبعد ما كملت 30 يوم خسرت 15 كيلو من وزني في الوقت الصغير ده ووصلت للوزن المثالي 72 كيلو فقط.

وبالمناسبة عرفت ان كروسيلا تمت مراجعتة من خلال الاكاديمية الوطنية للدهون والنتيجة كانت اكتر من ممتازة، بس الغريب ان ناس كتير متعرفش عن المنتج ده يمكن عشان شركات صناعة الادوية واصحاب النوادي الصحية ضغطوا علي اصحاب المنتج عشان ميظهرش في السوق ويؤثر عليهم، خصوصا ان منتج كروسيلا رخيص فعلا !! كروسيلا

تخلصت ملايين النساء في العالم من وزنها الزائد بفضل كروسيلا، ووفقا لدراسة، فإن 96.7% فقدوا الكثير من الوزن في أول ثلاثة أسابيعَ

وفيما يلي أجوبة على الأسئلة التي أتلقاها في الشبكات الاجتماعية كل يوم:
هل لديك علامات تمدد؟
لا، فـ كروسيلا لا يترك أي علامات للتمدد وذلك لأنه عبارة عن اعشاب طبيعه قاتله للدهون.
ماذا حدث لبشرتك؟ هل تمكنت من شدها بسرعة؟
نعم، فلا يوجد أحد من أصدقائي جرب كروسيلا وعانى من مشكلات من السلوليت أو علامات التمدد!
ماذا يجب أن أأكل؟ وما الحمية الغذائية التي يجب أن أتبعها؟
كما قلت من قبل، أنا ضد الحميات الغذائية، إن تناولتوا كروسيلا باستمرار فلا حاجة إلى حمية غذائية.
هل صحيح أنه يجب ألا تأكل بعد السادسة مساءا إذا كنت لا ترغب في زيادة الوزن؟
هذا غير صحيح! يجب أن تأكل عندما تكون جائعا! بطبيعة الحال، الأفضل صحيا وهضميا
كل شخص جرب كروسيلا مدعو لعرض قصته ونتائجه! ستساعد الآخرين في الاقتناع بهذا المنتج! شكرا لكم!

____________________________________________

إقرأ أيضا